Megnyílt a DS STORE BUDAPEST

Megnyílt a DS STORE BUDAPEST

A PSA csoport prémiummárkája, a DS 2015-ben vált teljesen önállóvá. A DS Automobiles küldetésének tekinti, hogy a francia luxus hagyományait átvigye az autóiparba. Méltó módon kívánja tovább vinni az 1955-ben feltűnt forradalmi DS örökségét: az avantgárd szellemet, az innovációt és a nemes eleganciát, új színt hozva a prémium kategóriába. A DS modelleket korábban a Citroën hálózat értékesítette, azonban 2018. december 1-jétől már kizárólag DS bemutatótermekben történhet a modellek forgalmazása. 2018 végén a márka mintegy 370 értékesítési ponton volt jelen a világ különböző pontjain, hálózata gyors ütemben bővül. 
Budapesten az Emil Frey csoport vállalta, hogy megépíti a szabványoknak megfelelő DS STORE-t. A rendkívül elegáns atmoszférájú bemutatóteremben érvényesül a márka 4 alapszíne: a fekete, a fehér, a bíbor és pezsgőszín. A DS STORE BUDAPEST-ben 5 autó bemutatására lesz lehetőség a valóságban, míg a DS Virtual Vision saroknak köszönhetően az ügyfelek egy speciális eszköz segítségével konfigurálhatják autójukat a virtuális valóságban.
A DS második generációs modellsorozatának első darabja a középkategóriájú prémium SUV, a DS 7 CROSSBACK. A DS STORE BUDAPEST megnyitásával egy időben a DS 7 CROSSBACK is bemutatkozik a hazai közönségnek, amelyet rövidesen újabb DS modellek követnek.

Hosszú kihagyás után visszatér Kulka János hangja a képernyőkre.
A kiváló formában lévő színész a DS autómárka új reklámfilmjének narrátoraként tesz tanúbizonyságot a betegsége óta elért rendkívüli fejlődésről.
Kulka János 2016-ban kapott stroke-ot, az életmentő műtétet követően számtalan dolgot újra kellett tanulnia, így a beszédet is. Hosszú időre eltűnt a nyilvánosság elől, 2018 őszén azonban újra kiállt a kamerák elé, hogy afáziájáról beszéljen. A hosszú és küzdelmes rehabilitáció láthatóan meghozta gyümölcsét: a színész több alkalommal is bebizonyította, hogy a küzdelem nem volt hiábavaló. Kiváló alakítást nyújtott a mozikban októberben bemutatott X- A rendszerből törölve című filmben is, igaz, ott még csak néma szerepben. A közeljövőben kisebb színházi produkciókban lesz majd látható, ám a tervek szerint a Szegedi Szabadtéri Játékok közönsége is találkozhat vele idén nyáron.
A tévénézők azonban január 21-étől ismét élvezhetik Kulka János hangját: a PSA-csoport prémium autómárkája, a DS ugyanis felkérte az új modellje, a DS 7 Crossback számára készített reklámfilm narrátorának. A színész egyéni hangszíne és karizmatikus személyisége kiválóan illeszkedik a márka arculatához és a film elegáns, párizsi hangulatához. Természetesen e szerepében sem okoz csalódást. A remek formában lévő színész ugyanis kiváló alakítást nyújt, és ismét igazolja, hogy emberfeletti küzdelmének köszönhetően valóban látványos eredményeket ért el.
A film magyar változatát a DS autómárka magyarországi reklámügynöksége, a Havas Budapest készítette. A DS 7 Crossback bevezető kampánya a tévéreklám mellett óriásplakátokon és online felületeken fut majd február végéig.
 

 

 « A DS 7 CROSSBACK egy kifinomult stílusú, a legkorszerűbb technológiákat felvonultató, világszerte forgalmazásra kerülő SUV, amely a francia szakértelem legjavát egyesíti magában, remekül ötvözve a mesteri kidolgozást és a technológiai újításokat. A modell csúcstechnológiájú berendezései dinamizmust, kényelmet és nagy teljesítményt garantálnak. A DS 7 CROSSBACK a DS jövőjét jelképezi.» Yves Bonnefont a DS Automobiles vezérigazgatója.

« DS 7 CROSSBACK a legújabb trendek kedvelőit, a sport és a művészet szerelmeseit, azokat az ügyfeleket hódítja majd meg, akik az autózás újfajta, egyedülálló élményét keresik. » Eric Apode, a DS Automobiles termék- és üzletfejlesztési igazgatója.
 

Kecskemét Adok - Veszek